mandag 1. september 2008

Skjønnhetssøvn


Alle har hørt at alle jenter trenger skjønnhetssøven sin hver kveld! Problemet mitt er at jeg aldri har tid til å sove så lenge, så jeg tenke jeg skulle fortelle dere hva jeg gjør for å føle meg bedre uten å sove i 10 timer!
Det viktigeste synes jeg er å alltid rense huden! Aldri dropp det, dropp heller ikke å fjerne sminken før du legger deg! Dette fører bare problemer med seg! Bruk en god nattkrem, jeg foretrekker en med masse vitaminer. Spør hele kroppen med en god krem, ikke en fet. Den vil ikke få trekke sikkelig inn før du legger deg. Viss øyenbrynene vokser over sine breder kan det være lurt å nappe dem på kvelden, det vil ikke være rødt dager etter. Viss du føler deg utrolig utmattet og kjedelig. Anbefaler jeg å legge en ansiktmaske! Det hjelper så utrolig mye.
Viss du ikke har renseprodukter så gå på apoteket å spør om de kan hjelpe deg de finne noen som passer til huden din!

4 kommentarer:

Anette sa...

Mener du å bruke ansiktsmaske mens du sover? :-b

Alexandraa sa...

Såklart ikke ;) Før du legger deg.

Renate sa...

Du kan se gossip girl på nettet eller laste ned. Sjekk ut www.piratebay.org og limewire f.eks. Er mange sider du kan laste ned på. Episodene kommer vel også ut på youtube. Men det blir nok ikke lagt ut før i morgen. :-)

CHRISTINAFRAAS sa...

jeg har heller ikke alltid tid til å sove alle timene man burde de fleste hverdager, slenger til at en god og mettende frokost, mye vann og å huske å spise vitaminene sine også er supre tips :)

Min bloggliste